Retourneren
Wij staan achter onze producten, maar nog belangrijker, achter onze klanten. Voldoet een product of levering niet aan uw verwachting of is er een defect opgetreden; u kunt het altijd retourneren.
Wij streven ernaar zo snel mogelijk te reageren. Wanneer het om het vervangen van een product gaat lukt het ons meestal om dit binnen enkele dagen te realiseren. Het enige wat u hiervoor moet doen is het aanvragen van een servicenummer.
Aanspraak maken op garantie
In de volgende gevallen kunt u aanspraak maken op garantie door een een servicenummer aan te vragen:
1) Defect binnen 8 dagen (Dead On Arrival)
2) Defect binnen garantie; na 8 dagen, maar binnen de garantietermijn van het product.
3) Defect buiten garantie
4) Verkeerd geleverd, dus een foute levering van TrackerStore
5) Retourneren op basis van de Wet Kopen op Afstand
Na aanvraag krijgt u een servicenummer met verzendinstructies toegestuurd.
Met vragen over deze procedure kunt u mailen naar service@trackerstore.nl